Minikcennetim Kızlar 17. Haftaya kadar bulantım çektim an itibariyle 20 haftalığım ve aşırı mide yanmalarım başladı birde kusturuyo normal mi nasıl geçer 🥹🥹
strawbery Minikcennetim canim malesef kimi hamilede cok daha asiri oluyor bende oyleyim oglumda gaviscon dabble action sisesini 2 gunde bitiriyordum onu kullanmani tavsiye ederim
suscarparimm Minikcennetim Bende de oluyor 😂 gaviscon rennie duo bende işe yaramadı ama içebilirsiniz belki size fayda eder
girl_boy_annesi Minikcennetim bu 2. Gebeliğim ilkinde de bu haftalarda başlamıştı bunda da başladı bana yoğurt biraz iyi geliyor 🥺
Ebruka02 Minikcennetim soğuk süt bir çay bardağının yarısı kadar için ya da bir adet salatalık varsa biraz leblebi iyi geliyor
Minikcennetim strawbery bulantı için prilam içiyordum vicdan azabı çeke çeke şimdide şurup mu içiceğim🥲🥲
strawbery Minikcennetim bu surupu kullanmayan yok neredeyse kuzum hic bi zaradi yok bebise rahatlikla tukete bilirisn bende senin gibiydim oglumda insallah bunda okadar cok olmaz
Minikcennetim girl_boy_annesi deneyeceğim canım valla içimde alev var sanki normalde yoğurdu çok yerim
Minikcennetim Ebruka02 leblebi sevmiyorum sırf yanma için beyaz leblebi yiyeyim dedim oda kesmedi ya sütü deneyeceğim
Merve0092 Minikcennetim ben gece yatmadan bi kaşık ev yapımı elma sirkesi içiyorum o bayağı rahatlatıyor canım bide geç saatte yemek yememeye çalış
Minikcennetim Merve0092 ah yeni yeni geç saatlerde yemek yemeye başlamıştım acıkıyorum çünkü midem çok kazınıyor normal elme sirkesi içsem olmaz mı marketten
Tutiko Minikcennetim hic bsey işe yaramıyor 33 deym banamısın demıyor yemek yemezsem bile midem öldürüyor beni yesem apayrı olduruyor dogumdan sonra endoskopi yaptırcam korkuyorum artık yani düşün okadr fazla