dtml benim adetimin üzerinden 18 gün geçtiğinde 37 idi betam 6 gün sonrası 300 olmuş ama ben ne zaman hamile kaldığımı biliyorum adetime bir hafta kala hamile kaldım o yüzden betam düşüktü 18 gün geçmesine göre şuan 24 gün gecikmede 300 ama şuan tam tahminime göre bir aylık hamileyim 2 günde ne kadar yükselir acaba