babysqueen_0 Bms28 doktor verdiyse kullanmalısın tabiki biz yok deyince kullanmayacak mısın sadece doktorunu dinle
_ozlmm Bms28 Ben mesela 33.haftadayım ama magnezyum ilacı hiç kullanmadım 31.haftam da maden suyu içmeye başladım magnezyumu yüksek olanlardan ve o magnezyum ihtiyacımı karşılıyor hiç bir ağrı kramp yaşamıyorum çok şükür ☺️ Doktorum da kendi yöntemini bulmuşsun devam et maden suyu yetersiz gelirse ilaca başlarız şimdi kullanmama gerek yok demişti ☺️
berceste5155 Bms28 folik asiti ilk 3 ay kullandım ama 36 haftalık oldum magnezyumu kullanmadım günlük madem suyu tükettim kasılmam kramplarım olmadı hiç 31. Haftada doktorum magnezyum ilacı yazdı kullanmaya başlayınca kramplar vr kasılmalar başladı ilacı bırakıp tekrar maden suyu içmeye devam ettim çok şükür hala magnezyum kullanmadan ağrısız sızısız devam ediyorum magnezyumu kullanmayı biraz erteleyebilirsin bence hatta ihtiyacın olmazsa hiç içme derim
pheobebuffay Bms28 ben kullanıyordum doktora da sormuştum magvital kullanıyorum magnezyum bir şey olur mu diye yoo birşey olmaz kullanabilirsin demişti ben de o zaman 6 7 haftalıktım
Bms28 babysqueen_0 hayır kullanan varsa bilgi amaçlı sordum magvital bi yerimiz agriyinca kullanılmış genelde benim ağrım yok olmadığı halde ilaç mi alayim
babysqueen_0 Bms28 magnezyum kullanmak için bi yerinin ağrımasına gerek yok zaten veriliyor ama sana biraz erken vermiş demek ki öyle uygun görmüş.
Papatyaa_01 O hafta banada aile hekimim verdi magnezyum suda eritilen toz gibi, ama çok tatlı midemi bulandurıyor zor içiyorum, ağrı kramp olur diye verdi ama mecbur iç yada içme demedi bi dahaki gittiğimde hap olan varmış onu yazdıracağım kullanmak şart derse
Bms28 berceste5155 bende öyle düşünüyorum kullananların ağrısı oldugu için kullanmış bende mide ağrısı vardi gecti acaba onun için mi yazdı diyorum şuan da bi ağrım yok şükür kullanıp kullanmakta tereddüt ettim kontrole gittiğim de ilk iş soracağım
_ozlmm Bms28 Evet ben onun için içmiştim bir iki kez uyurken bacağıma kramp girdi araştırdım magnezyum yapıyormuş sonra maden suyuna başladım o günden beri hiç kramp olmadı ☺️
berceste5155 Bms28 mide ağrısına magnezyum kullanlmaz diye düşünüyorum ama doktorun ilacı yazdıysa kullanıyım mı diye sorarsan büyük bir ihtimal kızacaktır boşa mı yazdım diye başka doktora sorarsan belki daha açıklayıcı olur senin için
Bms28 berceste5155 doktora gittiğimde ağrılarım oldugunu söylemiştim şuan gecti kullanmayı bırakıyim diye sorayım dedim ben şunu anlamadım bu ilaç ağrıyı kesmek için mi kullanılıyor yoksa mineral vitamin tarzi bisy mi
berceste5155 Bms28 baş ağrısı mide ağrısı gibi değil de kas ağrıları için kullanılıyor krampları kasılmaları önlüyor ama senin hamilelğin çok erken kramp falan yoktur diye düşünüyorum maden suyu içmeye başla bence
bsrydnn Bms28 magvital mineral takviyesidir bir ilaç değil yani fazla kullanılırsa tabi ki zarar ama saşe oldugu ve tadı kötü oldugu icin kimse 1’den fazla içmez bence:) magnezyum değeri ideal olanlar içmeyebilir de diyen var kramp varsa günde 1 kullan diyen de var . folik asiti 28. haftada bıraktırdı doktorum ama hala iceriğinde folik asit de bulunan multivitamin takviyesi kullananlar da var sizin ve bebişinizin ihtiyacına göre değişir bu sorunun cevabı