vosvosask İnstagram adresinden daha uygundu canım ya daha bebişin gelmesine var yıkamadım ben geldiğinde açtım resmini çektim kaldırdım. Çoklu şey hali İnstagram sayfasında daha uygun hatta yorumları alanları paylaşıyorlar umarım solmuyordur da biz daha 23. Haftaya yeni girecez