Yasmin3434 Arkadaşlar önerebileceginiz iyi bir doktor ve hastane tabiki Aralık sonu Ocak gibi 3. Sezeryan olacağım nasip olursa ,eski doktorum saygidaydi ama pendige gitti yarın devlete randevum ama var ilk defa gideceğim doktorum nasıl bilmiyorum
Gamzesilaplt Yasmin3434 eğer İlhan a gidiceksen doktorları genel olarak güzel ama 37 hafta üzeri oldugum için yarın randevusuz hangi doktor denk gelirse gidicem
Aystsn İlhan varak sultanbeyli devlet hastanesi zaten, cemile özcan uçar var önerebileceğim doktor olarak
Gamzesilaplt Aystsn İlhan varank egitim araştırma hastanesi ayrı sarigazide, Sultanbeyli devlet hastanesi ayrı
Yasmin3434 Gamzesilaplt iyiymis ozaman bende yarın Sultanbeyli devlete gideyim memnun kalmazsam İlhan varank değerlendirebilirim çok teşekkür ederim 🥰💗
Yasmin3434 Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı kolay doğumlar nasip eylesin cumlemize 💗💗🥰🤲🤲