Bebetooooooooooo Merhaba güzel anneler. Bu hastaneye gidenler ,orada doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi ?
Mbrk0909 Henüz doğum yapmadım fakat fahiş fiyat uyguladiklari ortada 1 hafta önce sordum muayene 180 normal doğum 2750 sezeryan 3300 1 hafta sonra muayene 240 normal 3900 sezeryan 4900 dediler arada 3-4 gün flan oynuyor
Bebetooooooooooo _edakrsu22 bayan doktora gitmek istiyorum orada olan bildiğiniz iyi bir hayan doktor var mı
_edakrsu22 Bebetooooooooooo eşide orada çalışıyor kadın doğumcu oda çok iyiymiş bende sonradan öğrendim ismini hatırlamıyorum ama bulmaya çalışırım 🙂