Mela Bende kefir icemiyorum normalde ama a101 ve bimde satılan kefir cidden çok lezzetli yani kendimi tutmasam 1lt likir likir içerim de zararı olur diye kabizlik onlemek için 1 bardak içiyorum icemeyen bide onu denesin
SedanurAydnAta Sema58 canım ben 1 su bardağı içiyordum baya etki ediyordu bana ama kefiri kendimiz evde yaptığımız için koyu kıvamda oluyordu belki o etki etmiştir
Aybukealtintas Sema58 Doktorum bana prebiyotik olan herseyi rahatlıkla tüketebilirsin demişti, kombucha ve kefir gibi