deletedmom6295 Sema58 ben ilk haftalarda içiyordum kabızlık için. şuan canım istemediği için içmiyorum ama bir zararı yok bildiğim kadarıyla
Dileka Sema58 benim doktorum kefir içmemi söyledi ama kendi mayaladığımı. Tabi maya bulamadığım için ben içemedim orası ayrı :)
Shnbsk Sema58 kefir çok iyi bir probiyotik hem gebelik kabızlığına iyi gelir hem kışın her türlü hastalıktan korur hemde bebeği güzel geliştirir
deletedmom6295 Sema58 kuru erik bolca su salatalık gibi şeyler de iyi geliyor. kan ilaçlarına başlayınca çok zorlanmıştım
Englishteacher Ben içemiyorum kefir ya siz nasıl tüketiyorsunuz? Hamilelikten önce bile midemi bulandırırdı 🤢