Gulserenn canım sakın taviz verme kız olduğunu öğrendikten sonra eşim
k. Validemin adını koymamı istedi bu yüzden hıçkıra hıçkıra günlerce ağladım. Baktım olmuyor kaynanamı aradım isminizin manasından dolayı koymak istemiyorum dedim (ismi arzu). Kaynanamda lafır değiştirdi yani o da istiyor ki ismini koyalım daha da kötü oldum ağlamaktan içim dışıma çıktı. Yemeğini yaptım çamaşırını yıkadım temizliğini yaptım ama hep soğuk davrandım asla geri basmadım.evi terkedeceğimden bile korktu ara ara eve gelip korkusundan kontrol etti beni. O konuşmaya muhabbet etmeye çalıştı tek kelimelik cevaplar verdim. En sonunda şükür hatasını anladı ben seni hamile hamile çok üzdüm, hakkını helal et asla Arzu ismini koyman için zorlamayacağım seni söz veriyorum dedi.(Eşim normalde çok inatçı biri)
Tabi benim yaptığımı yap demiyorum sonuçta eşinin huyu suyu önemli..