Senazeynep34 30 dan selam. Bende 2.5 haftalıkken öğrendim. Zaman o zaman da geçmiyordu şimdi de geçmiyor 😃😃 artık bebeği evde görmek istiyorum. Yanaklarını ısırmak, öpmek istiyorum. Bı bakayım en azından sonra yerine dönebilir 😃😃
Karairem001 mommytobe_ inşallah canım tek isteğim o ilk bebegim erken olmuştu yanımda yoktu çok zoruma gitmişti