Merhaba sevgili anneler 🌺
Bu ilk gebeliğim şuan 9. Haftadayım. Bu hafta bir kontrolümüz oldu bir sonraki kontrolümüz 26 Eylül’de olacak. Bir sonraki randevumuzda doktor ikili tarama yapılacağını söyledi. Özel muayenehaneye gidiyorum. Ancak eltim bana bu ikili taramayı benim doktorumun yapamayacağını söyledi. Sadece tıp fakültelerinde yapılıyor sonuçlar da ankarada incelenip geliyor biz öyle yaptırmıştık dedi. Ama doktorum bana hiç öyle bir şeyden bahsetmedi. Yani ikili tarama dönemine randevu verdim size ama biz yapamıyoruz devlette yaptırıp gelin şeklinde bilgilendirme yapması lazım değil miydi anlayamadım. Kafam karıştı.
Bilgisi olanlar bir de sizlerden öğrenmek istedim teşekkür ederim 😊