Pamukkkk gece lavobaya kalktığım zaman idrarımı yapana kadar düşecek gibi bir his oluyo kasıklarım ağrıyor kaç gündür böyle karnımın alt tarafıda ağrıyo valla ikinci doğumum ilk sanırım zayıf olduğu için böyle ağrı yaşamamıştım bu ilk oğluma göre kilolu geliyo ondanmı aceba diyorum bilmiyorum yarına gidicem kontrole bakalım sonuç ne olacaksa artık kırk hafta oluyoz son üç gün ama ne gelen var ne giden bazen diyorum paikolojikmi ağrıyo aceba 🤷♀️