Kızlar 34+2 yim bugün kontrolümüz vardı iki haftada sadece 200 gram almış kızım,kilo sağlık için kriter değil biliyorum ama bana biraz az geldi kilosu da zaten 2 kilo çıktı bu haftada 2100-2300 olması gerekiyormuş,bebeği bazı haftalarda az kilo alan var mı sizce bu bir sorun mu?bu arada doktorum her şeyin normal olduğunu ve bebeklerin fabrika üretimi olmadığını,bazı kadınların sağlık ve kiloyu direk ilişkilendirdiğini ama bunun yanlış olduğunu söyledi siz neler düşünüyorsunuz hanımlar