Mervekara5 Kızlar merhaba 12. Haftadayım kasık ağrılarım ve ara ara karın ağrılarım başladı normal mi ??
Esrauysal Mervekara5 bende yaşadım kuzum o sıralar kasık ağrım başladı bigun çok şiddetli oldu ve gün boyu oldu sonra doktora gittim kanamanız olmadığı sürece korkmayın normal dedi sonra ki günler yine devam ediyor ara ara
aframoms13 Mervekara5 büyüme ataklarinda öyle ağrılar normal görünüyor canım bende haftanın minimum 2 3 günü öyle oluyorum doktoruma sordum normal dedi 🥰🥰
Esrauysal AyEmGul kuzum ishallik gaz falan varmi belki onlardan kaynaklı ise olabilir kanama lekelenme herhangi biseyin var mı
Esrauysal AyEmGul ne kadarlık sin kuzum önceleri benimde çok ağrıyordu karnım yaa ishal de oluyordum ama lekelenmen falan yoksa korkma
AyEmGul Esrauysal 15+3 çok şükür o yok. Takip ediyorum onu. Ne iyi gelir acaba? Bildiğiniz doğal bir şey var mı? :(
Esrauysal AyEmGul valla kuzum ben ishaldim ondan ağrıyordu ishalligi geçirecek şeyler yedim içtim hep başka bi sıkıntı varsa eğer kendiliğinden ağrıyorsa bi acile görün istersen
Babytwo2 kitapkurdu AyEmGul gaz bende de çok olıyor hatta gaz sancısı bi saplanıyor kasığıma gecenin bi yarısı , sonra rahatlayınca geçiyor 🤣
AyEmGul Esrauysal hmmm.:( Bana gaz gibi geliyor. Hatta mideme de vuruyor ağrı ara ara. Zaten midemden başladı sonra karnıma geçti ağrı. Afedersin, tuvalet rahatlatıyor.
Esrauysal AyEmGul ha korkma ozaman kuzum, lekelenme olmasında onlar geçer inşallah benim hamileliğin geneli hep böyle geçiyor ya
kitapkurdu Mervekara5 çok normal rahim büyüyor. Bir de ilk gebeliğinizse daha çok ağırabilir. Kanama olmadığı sürece korkmayın
AyEmGul Esrauysal Aslında ikinci. İlkinde bebeğimin kalbi atmadığı için 10.haftada alındı.:( Bu ikinci.
Babytwo2 Bende de bu hafta çok olıyor 14+2 . Normaldir diye düşünüyorum ilk ayında da çok olmuştı rahim büyüyor büyük ihtimal
Esrauysal Babytwo2 bizim bebekler aynı kuzum ya iki gündür baş ağrım var benim normal mi sence internette hiç hoş şeyler yazmıyor ya