Kızlar ben çok uzatmadan evlenmeden önce bazı durumlardan çocuk olmayacağını düşündüğümden bir gün içimden isim geçirerek çocuğum olursa ikinci adını bunu katacam dedim şuan kız bebek bekliyorum bir arkadaşımda bana çocuğun iki ismini kulağına okutup kimlikte tek isim koyabılırsın dediler konuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim🙏