36+5 ken doğurdum aralıklı sancılarım vardı ve hastanede daha çok şiddetli sancım gelmeye başladı sanki planlı gibi ve nst ye girdim ¾ kere çataldan baktılar 4 cm açıklık dayanılmaz bi hal aldı 5 cm açıklık ile doğum yaptım herkes şaşırdı 5 cm açıklık ile doğum yaptığıma artık dayanamdım sancıya bir an önce gelsin istiyodum güçlü ıkınma ile hemencik kavuştuk ❣️🫠onu kucağıma alınca mutluluğun ne demek olduğunu anladım sevinç gözyaşları da oldu tabi çok başka bi hismiş tarifi yok 🥹🥹 isteyen herkese Allah nasip etsin 🤍🌸😍