Gnt38 oğlum 2.5 yaşında sezeryan olmuştum doktor isteğiyle ama şimdi normal yapmak istiyorum suanki doktorumdan memnunum ama çok net değil ssvd için o yüzden yaptıran bı doktor varsa onerebileceginiz gidip görüşmek isterim
Aselmeva_ Gnt38 Son dogumumdan 7 sene geçti ama normal doğuma cesaretim yok istemem Birde her doktor sıcak bakmıyor riskleri yüksek diye
Gnt38 esra6338 ilk doğumumu Aynur hanımda yaptım pek memnun kalmadım aslında son dakika sen yapamazsın diyip sezeryan olmuştum
Gnt38 Busraaksel ilk doğumumu Aynur hanımda yaptım pek memnun kalmadım beni sezeryana yönlendirdi direk
esra6338 Gnt38 Allah Allah şaşırdım. Benim 4 yeğenim onda oldu Kayseri’de olsam kendim de napar ne eder ona giderdim güveniyorum. Ne yazık ki gurbet geliniyim 😐
Gnt38 esra6338 bende çok memnundum doğuma kadar ama beni son hafta baya şaşırttı yoksa iyi bı doktor illa ki herkes memnun kalamiyo beklentiye göre degisiyo memnuniyet
esra6338 Gnt38 tabii Dr da insan günü gününe uymayabilir. İnşallah sana da aradığın gibi biri denk gelir
Glsm-- benim doktorum cemal ünlü. Ben ssvd yapmadım ama cemal beyin bu konuda tecrübesi var diye biliyorum buda videosu izlemek isterseniz
esra6338 MinnieMouse ablam muayeneye 325₺ veriyordu en son. Şimdi 34 hafta oldu ama henüz doğum fiyatını sormadım
TeacherrMom Gnt38 hayırlısı buymuş sağlıkla büyüsün bebeğiniz. Sorun olmazsa neden ssvd olmadı anlatabilir misiniz? Zorlandiniz mi
Gnt38 TeacherrMom ilk doğum sezeryan olunca şehir hastanesi direk sezeryana aldı aslında açıklığım ve sancımda vardı biraz hatta suyum geldi öyle gece girdim sezeryana yapılabilirdi ama şehir hastanesi yaptirmiyo maalesef
Ftmnr38_ Gnt38 şehir hastanesinde ssvd yapılıyor sizi bu şekilde kim yönlendirdi eğitimlerine katıldınız mı