Gulce12 tabiki son haftalarda bu yüzden doktor değiştirdim ben normal istiyordum ama takipli olduğum doktor hiçbir şey olmadığı halde devamlı sezeryan ağırlıklı konuşuyordu bende 32. Haftada doktor değiştirmek zorunda kaldım şu anki doktorumun da bu konu hakkında bilgisi var