didnr_ Kızlar biliyosunuzdur bebeğim covid oldu yoğun bakımda bende test yaptırdım pozitif çıktım koku alamıyorum sütümü sağıp gönderiyorum zeytın yaprağı çayı iyi geliyomuş içen varmı aranızda yada içsem bişey olur mu