Edoo bende daha dün açmıştım bezle ilgile post ☺️ Ve yapılan yorumlara nazaran söylüyorum ki asla stok yapılmaması gerektiği ve en iyi bez dahi olsa bebeğin alerjinin olabileceği o yüzden bir tane 1 numara yenidoğan alıp denemek pişik yapacak mı diye. Çoğu anne sleppy naturel önerdi Migros un bezini önerdiler. Prima önerdiler