Kızlar kanamam gelmişti daha önce yazmıştım 2gündür kanamam kesildi çok şükür ama yine de çok korkuyorum bebek iyi midir diye hep endişeliyim. Geçen hamileliliğimde de kanama durmuştu ama bebeğin kalbinin durduğunu öğrenmiştim. 7+4üm. Ayın 2sinde randevum var.