35 haftalık hamileyim . Bizde yeni taşındık boya yaptırdık . Yapılma esnasında zaten gitmedim yapıldıktan sonra ertesi gün gittim kurumuştu koku falanda kalmamıştı . Özellikle rica ettik pencereler açıktı zwten yaz ayı boyalar çabuk kuruyor . Ondan sonra 4-5 gün oldu taşındık bir sorun olmadı . Ev temizlerken kullandığımız deterjanlar daha çok bunalttı 😀