blackberry118 53kg ile 34. Haftadayim. M alayim diyorum bant kismi zaten esnek degil mi?? Alan bilen kullananlar fikir verebilir misiniz
Masallina Ben 54 le hamile kaldim 70 le dogum yaptim büyük beden aldim. Çünkü ilk zamanlar göbeğin gitmiyor m beden sıkar.
blackberry118 Simdi bi arkadasm sen 50li kilolarla L beden alirsan 70 80 ustu kilosu olan ne yapacak dedi😂 kafam karıştı. Belimden dusmesinde sonra netten siparis vericem burda bulamadım.
TugbaKnalada blackberry118 postu görünce hiç bakmadan aldığımı farkettim. Üstünde 36 42 beden orta boy yazıyor. 57 ile hamile kaldım 67 ile doğurcam sanki inşallah olur 😂
GGkaya3435 blackberry118 ilk naşta orta boy almıştım ben de 38 bedenim zayıfım.Orta boy oldu ama bitince büyük bedenini aldım ve çok daha rahatmış gördüm.Bence büyük alın çok rahat oluyo
blackberry118 GGkaya3435 popom hic buyumedi karnim çok önde o yuzden kararsz kalmistim. Teşekkür ediyorum herkese.
blackberry118 Mevafe Vala canim arkadasimin once suyu gelmisti hastaneye kadar da baya baya gelmeye devam etmis yola cikarken gydim cok rahat ettim demisti. Benim hastanem de cok yakin degil oncesi icin de bulunsun dedim o yüzden.