Kızlar bi kac post okumuşdum böyle ama hic başıma gelmemişdi😅 33+3 olduk tam ve dün gece ayakda eşime gülerken (az önce gitmişdim tuvalete) birden altıma kacırdım farketmedi hemen kactım tabıki🤣 ama bir anda aktı sızıntı şeklinde neye uğradığıma şaşırdım tutamadımda hala akıyodu bi an suyum geldi sandım ama wc gidince az daha gelince idrar olduğunu anladım cok kötü bi durum yaaa psikolojim bozuldu ya dişarda olursa diye 🙄 az önce gitmişdim oysaki😒 ama bu ara aşırı cok gidiyorum gece tuvalete kalkmakdan gözümü kırpa adım resmen üşüttüm mü acaba anlamadım, normaldede sık gidiyordum ama dünden beri cok anormal bi şekilde tutamıyorumda enfeksiyon felanmı acaba🙄