Ozcankbra Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim normalde lazer epilasyon yaptırıyordum ama hamile kalınca bırakmak zorunda kaldım , sadece yüz bölgeme yaptırmak istiyorum çünkü gerçekten çok rahatsız hissediyorum, hamileyken lazer epilasyon yaptıran var mı acaba??
Erva1234 Ozcankbra yüzüne yaptırabilirsin benm evde epilasyon aletim var yüzümü bacağımı kollarmi koltuk altıma yapıyorum bitek bikini bölgesi göbek sırt onlar zararlı olur diye biliyorum
Ebrumurat123 Ozcankbra bende aynı dertten yanıyorum evde kendim ağda ile yapıyorum yüzüme lazer zararlı diye gitmiyorum yada ben yanlış düşünüyorum. Bilmiyorum
pheobebuffay Ozcankbra ben şu an 14 haftadayım evde kendi lazerim var linç yemeyeceksem eğer gayet her tarafıma yapıyorum 🤭
Melismelo Yaptıra bilirsin zararı yok ama bana faydasıda olmaz demişlerdi yani paran boşa gider gibisine hormonlardan dolayı🤷♀️
Ozcankbra Melismelo yüzümün kılları ince ince çok çıktı sadece kendimi psikolojik olarak rahat hissettirmek için yaptırmak istiyorum yAni günü kurtarmak gibi
Ozcankbra Ebrumurat123 bazı doktorlar öneriyor yapılabilir bazısı yaptırmayın diyorlar ben de kararsızım açıkçası ama yüzüm mahvoldu resmen psikolojik olarak kötü hissediyorum açıkçası yüzüme de hiç ağda vurdurmadım o yüzden ağda beni tedirgin ediyor
Ebrumurat123 Ozcankbra çocuktan sonra devam edeceksen bi sakıncası olmaz ben tedavi gördüğüm icin hormonlardan kaynaklı killanma oldu önünü alamadım yapacak bisey yok
Elo211 Valla canim bende ayni şekil sadece yüz için gidiyorum lazere bende 7haftalk gebeyim dun doktoruma sordum kesinlikle hayir dedi önermiyorum dedi şuan ne yapicam diye kara kara düşünüyorum
Butterflyank Doktoruma sorduğum da yaptırabilirsin sakıncası yok demişti belki hormonlardan dolayı çok fayda görmeyebiliriz ama yinede ağdadan,cimbizdan,ipten daha iyidir ben lazere devam ediyorum.☺️
Bebektenkokular17 pheobebuffay bir estetisyen olarak söylüyorum hamilelikte lazer epilasyon yaptirilmazzzzzz. Özellikle evde kullandığınız lazer epilasyon aletlerinin hı bir etkisi yok. Evde kullandığın lazer aletinin jiletle bir farkı yok. Onlar sadece kıl kokunu uyutan aletler geri çıkar. Hemde hamilelik hormonlarının ötürü zaten sonuç vermez. Ayrıca bir gebe dalga boyu ne olursa olsun lazer ışını altına yapmamalı. Bizler avm kapılarında ki geçişlere dikkat etmeliyken yapmayın karninizdaki canı düşünün ne olur 🙏💟
pheobebuffay Ozcankbra ben yüzüme de yapıyorum 3 aydır falan daha ne bir ağda ne bir iplik kullanmadım
pheobebuffay Bebektenkokular17 zaten uyuttuğunu tamamen götürmediğinin bilincindeyim şu ana kadar kıl yönünden ters bi tepki almadım lazer ışığının nerelere kadar etki sağladığını az çok araştırdım. Kıl yönünden herkeste aynı sonucu vermiyor bazılarında bitirirken bazılarında daha da fazla çıkmasına sebep oluyor bu dönemde.
Mdorukk Bence yaptırmayın. Hem doktorum hemde lazere gittiğim güzellik merkezi hamile olunca bıraktırdı yapmadı. Lazer merkezi bile bıraktırmışken siz daha iyi bilirsiniz ama bence gerek yok. Ama ben yüz bölgesine gitmiyordum. Ancak vücuda giren her şey bebeği etkiliyor dedi doktorum. Bence en mantıklısı doktora danışmak. İyi günler dilerim anneler 🥰
Pineapplee Ozcankbra cilt hassasiyeti arttığı için başka reaksiyonlar verebilir özellikle yüzünüze bence hiç yapmayın 🙏🏻 Sizi çok rahatsiz ediyorsa ağda falan yaptırın onlarin etkisi daha azdir