Kızlar 9+3 haftalık hamileyim.10 gündür berbat bir öksürük var asla uyutmuyor,hava alınca rahatlıyorum.Hamile olunca birşeyde yapamadılar kovid değilim ama alerjik diyor doktor.bugun göğüse randevum vardı bebeği etkiler mi dedim tabi etkiler dedi 😔 daha önce bir kez kalbi durdu o yüzden korkuyorum,kadın doğuma 13 ünde randevum var.sizce etkiler mi?şiddetli oksuurk vardi kalbi durdu yada düşük yaptım diyen varmı ??Arkadaşlar yaşayan bilen duyan varsa yazarsa sevinirim..hepinize iyi günler