Burcu-2634 Teşekkür ederim ameliyathaneden güle oyanaya çıktım odaya geldim sıfır acı çünkü hala uyuşuktum sonra uyuşukluğum geçince yavaştan adet sancıları gibi ağrımaya başladı ben de hemen artmadan hemşirelere söyledim ağrı kesici yapınca geçti yavaştan ayağa da kalktım karşı tarafa bakıp yürürseniz ve güzel nefes alıp verirseniz o da o kadar zorlamıyor.Bir de ben oğlumu direkt göğüs kısmımı açıp odada ten tene temas yapmaya çalıştık yanakları yüzü göğsüme değdi sütüm hemen geldi çok şükür 🙏