Aysecik96 canımm seni çok iyi anlıyorum. 30..haftaya kadar asla düzenli hareket hissetmiyordum. Doktora da her fırsatta söylüyordum. Bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu, hareketlerinin belki de benim hissedebileceğim kadar güçlü olmadığını söylüyordu. Ne zaman 30. Haftaya girdim hareketlerini o kadar net hissetmeye başladım ki. Diyorum daha önce hissettiklerim neymiş bunlar hareketse. 😂 32. Haftaya gireceğiz 2 haftadır çok şükür o kadar hareketli ki umudunu kesmiştim net hissedemem diye korkmuştum ama demekki büyüdükçe hareketlendi. Her bebek bir olmuyor. Doktor ultrasonda Bi sıkıntı görmüyorsa sakın endişelenme. Biraz daha büyüdükçe eminim ki sen de düzenli hissedeceksin. 🌼