Hamileliğimden 4 ay öncesinde böbrek taşı düşürdüm. Hiç bilmiyordum meğer sağ böbreğimde 3 tane taş varmış.. 2 si yerinde duruyor. Gebelikte ciddi risk oluşturuyor ürolojiye gittiğimde doktor bey bir sorun yaşamayacağımı taşların orta kısımda ve küçük olduğunu belirtti. Dün sağ böbreğim ağrı yaptı ve ister istemez korktum benim gibi taşı olan ve sağlıklı şekilde doğum yapan ya da sorun yaşayan var mı? Paylaşabilir misiniz