smyyanl1
Ödemin en fazla 15.günde falan geçiyor. Ameliyat sonrası verilen serumlar, süt salınımı falan derken vücut ödem yapabiliyor. Bende ayak bileklerimi tanıyamamıştım ama hiç bişey kalmafı şimdi hamile kaldığım kiloya döndüm bile. Ekstra hiç bişey yapma bol su iç, fırsatın varsa her gün duş al 🙋🏼♀️