Zeynepy_ Mhanife 34 haftalığım ve onlar bana ben onlara bakıyorum yıka ütüle haZırla o kadar zor geliyorki:(
Ozge Mhanife 32de hazırladım. 🌸 Herkes erken dedi ama 34te gebelik zehirlenmesi şüphem vardı acil doğuma alınabilirdim o yüzden iyi ki yapmışım. Ha 38. haftada doğurdum orası ayrı ama o zaman işler yolunda gitmeseydi çantam hazırdı yine de 🙆🏻
Mhanife Zeynepy_ 30. Haftada kontrolum var daha sonrasında baslarım hazırlamaya diyorum cok fazla ağırlaşmadan ama bi türlü o enerji gelmiyor🤦🏼♀️😀
Mhanife Ozge sağ sağlim kucagına almıssın erken hazırlamanın bi sakıncası olmaz hazır da dursun her kafadan ayrı bi ses cokması beni yoruyor 🤦🏼♀️😀
Ozge Mhanife kesinlikle öyle kapalı çantada duracak eşyalar zaten. Toz olmaz bişey olmaz kafanız da rahat olur bence 🌸
yagmurrrra Mhanife 30 da yaptım iyiki yapmışım 32+4 her geçen gün dahada zorlanmaya başladım hiç halim gücüm yok
Mhanife yagmurrrra 30.hafta da dpktor kontrolune gittin mi peki 26 haftalıkken gittim ben 30. Haftada muaneye cagırdı daha dogum icin de görüsmedik doktorla ne zaman konusulması gerekır
Burcu-2634 Mhanife 34. Haftadan sonra ağırlaştım tee ama ıkına ıkına yaptım birisinden yardım istesem kendi düzenim gibi olmuyor bende terlesem de ıkınsam da yaptım halloldu çok şükür😂
Sevgiiss Mhanife 31+1 şu an eksiklerim var bir sürü 33+0 da kontrolüm var o zamana eksiklerimi tamamlayıp hazırlamayı düşünüyorum
Mhanife Sevgiiss kendin icin kac adet pijama koyucaksın kımıler 2-3 tane diyo daha bebeğin alısverisi yeni bitti kendim icin eksiklerime başlıcam
yagmurrrra Mhanife benim kontrolüm 28deydi sonrada 32+2 de gittim her hangi bir sorun olmadığı için daha doğumla alakalı konuşmadık şimdi kontrollerim sıklaştı sadece bakalım
2koftemom Mhanife ben dize kadar tunik gibi olan pijama dan koydım tbi çıtçıtlıdır emzırmek için acılabiliyor. Birtanede beyaz lobusa koydım foto çekinirsem diye başkada hiçbi pijama koymadım odaya gelince bir süre daha hastana kıyafeti üstünde kalıyor kendine gelene kadar sonra zsten onu giyerim yeter napıcam
Mhanife Oznurozdemir ☺️ Büyük bi işi üzerinden attın bizim evin her kösesinde bebek kıyafetı beni bekliyo
Mhanife Burcu-2634 🤦🏼♀️ Daha ev temizliğim var dip köşe izmir’de yasıyorum ailem kocaeli’nde ablalarımı çağırdım yardıma ama herkesin evi var iş başa düşücek gibi😀
2koftemom Mhanife 35 te basladım cnm suan 36yım fazla bısey koymuyorum cnm herkes 3er5er koyuyorda hiçgerek kalmıyor birer yeter yaa
Kubrar33 27 deyım ben hazırladım bebegınkılerı benımkıler kaldı daha onun ıcın alısverıse cıkmadım erken hazırlıyorum ben genelde erken dogum yaptıgım ocın bode kafa rahat oluyr hazırlamayınca ya dogsa erkenden napcam gıbı dusunuyorum
vesilece Mhanife Cumartesi sezaryen olacağım canım çantayı geçen hafta hazırladım 🙈🙈 gerçi 32.haftada tüm yıkama ütüleme işini bitirip, hastane çantasına konacaklara, ayrı bi bölüm yapmıştım
Mhanife vesilece dağ sağlim kucagına almak nasip olsun insallah🥰 çok heyecanlı zaman daraldıkca tedirginlesiyorum dogum konusunda
Oznurozdemir Mhanife ben 23. Hafta da yıkayıp ütülemiştim hepsini. Diğer aldıklarımı da parça parça biriktirmeden yıkayıp ütüledim o yüzden hiçbişi anlamadım 😅