Meryy69 sabah saat 9 gibinuyandim bi baktım bacak aram bayağı yaş sonra değiştim olur ya ter olabilir dedim sonra yürüdüm evde bi baktım islaklik devam ediyo ve idrar ve ter gibi degil hafif böyle yapışkan gibi su anladim geldiğini ve hazırlanıp hastaneye geldim