Burcuuuuu Benim oğlumdan kalan bı kaç zıbın var 2 tane uzun kollu 03 ay kaç tane daha uzun kollu alsam 03 mu alsam bilemedim Siirt’te oturuyorum kişi çok soğuk oluyor çamaşır kurumuyir evimiz kaloroferli ama yiende elektrikli yakıyoruz mesela neler aldinzi siz
Bortubocek Burcuuuuu yenidogan icin en az 7 8 tane uzun kollu zibin dusunuyorum ben..benimde oğlumdan kalanlar var yinede hastaneye vermelik fln alirim bir iki temiz
_ozlmm Burcuuuuu Bizim ekimde ama ben uzun kollu atlet zıbın hiç almadım uzun kollu üstüne uzun kollu giydirmek zor olur diye düşündüm üstüne zaten uzun kollu giydireceğim çok soğuk olursa yelek hırka vs giydiririm ama benim evim öyle çok soğuk olmuyor ben fazla fazla aldım zıbınları toplam da 18 adet falan olmuş 🙈 o da çok kullanıldığı için fazladan tercih ettim kurutmadan yana da bir sıkıntım yok aslında kurutma kullanıyorum kışları ama yine de bol tuttum elimin altında bolca olsun dedim 😂0-3 ay aldım hep
Ebbruc Burcuuuuu Benim doğumum ocakta olacak inşallah, ben bunları aldım ama sayı olarak vs dikkat etmedim hiç ya da uzun kollu kısa kollu diye . diyarbakırda yaşıyorum burası da soğuk olacak baya, ev doğalgazlı o yüzden kundaklicam bebeği
Ebrumurat123 Benim doğumum Şubat sonu görünüyor daha ortada bisey yok 5 aylıkken tek seferde hersey alırım diye düşünüyorum çok küçük Eşya almicam 3-6 ay fazla alırım
Burcuuuuu _ozlmm 03 ay fazla kullanilmiyrodu ama oğlumda ne kadar kullandım hatırlamıyorum ve burası çok soğuk 2 uzun kollu yelek anca sıcak tutar diye dusunuyroum
Ziynet4459 _ozlmm ben 5 Li hastane çıkışı aldım içine hemşireye vermek için kusa kollu zıbın mı vereceksiniz uzun kollu gibi mi hangisini yapsam bilemedim benimki de ekimde doğacak
_ozlmm Burcuuuuu Neden kullanılmıyor ki sonuçta küçücükler 0-3 bile büyük gelebiliyor 🤔 bence 0-3 ay ideal 3-6 ile aralarında bile fark yok denilecek kadar az zaten 😊 ha 0-3 ha 3-6 ay almışsın aynı şey bana göre boyutları kıyasladım ve öyle karar kıldım 🤣
Burcuuuuu _ozlmm yani fazla giydiriliyor 3 6 ay 6 9 daha çok kullanılıyor bakıyorum hiç yok 03 ne yaptım bilmiyorum heralde birine veridm
Ebbruc Burcuuuuu her halükarda üşüyecekler çünkü ama zıbın ağırlıklı almak önemli, kakaları üstlerine çıksa ilk değiştireceğimiz şey zıbın olacak