Rbia_21 Aaa evet siparisimin 2. Gunu geldi paylasmayi unuttum. Gorseli ben bulup gonderdim, yazi fontuna da ben karar verdim. Nasil istediysem öyle de yaptilar. Cikolatasinin da tadina baktik gayet guzel. Memnun kaldim. Tavsiyede bulunan arkadaslara tesekkur ederim 💜
