Kızlar ben 2 günde 1 folbiol kullanıyorum şuan 13 haftalık oldum, 2 gün önce ikili teste gitmiştim ilaç sormayı unuttum folik asiti bırakıp hangi ilaçlara başladınız haftaya kontrole tekrar gidicem ne ilacıysa yazdırıcam 14 haftalık oluyor o zamana kadar kullanmamış olucam sorun olur mu?