Umut_48 kuzenim ilaçlarını kullanmadı sürekli bayılmazdı zaten doğumu genel aneztezi ile oldu nıroloji doktoru normal doğumu kabul etmedi kendi doğumu normal başladı ama hemen sezeyana aldılar hamilelikte hiç bayılmadı doğumdan sonra narkoz etkisi geçince bir kere bayıldı