kizannesiyimm Kızlar bilenler vardır bebeğimin biraz riski var. 39+1’iz bugün ve saat 3 gibi spinal anestezi ile sezeryan olcam. Minik kızımı kucağıma alacağım için çok heyecanlıyım. Dua edin ❤️
kizannesiyimm Hepinize teşekkür ederim ❤️ Ağrılarım var şu an. Kızım kucağımda uyuyor. Çok güzel bir duygu ❤️ Toparlanınca hikayemi yazarım annelerim 💐