Fulyax Hiç duymamıştım ama bilmiyorum jilet gibi çıkarmı hep ağda yaptım ama şuan yurdisinda yasiyorum yani evlendigimden beri, 1,5 yıl oldu sadece 1 kere ağdaya gttim ve hiç iyi alamadılar 30 euro verdim bide bende kendime yöntem buldum😄😄😄 doktor eldiveni ele tam yapışanlardan cart cart çekiyom valla artik alıştım ama 32 haftalık olduğumuz için artık zorlanıyorum göremiyorum egilemiyorum🙄ama tavsiye ederim aynı ağda süresinde 👍🏼
istanbulluanne melekkkosman Jiletle alamiyorum ben ya nedense aslinda özellikle bu zmanlarda kolaylık ama kendimi bildim bileli hep agdayla aldm. Sertlescek diye korkuyorum snra 2 ay kaldi smdi sabredeyim 😀
KbraOuz Bende uzun süredir venüs kullanıyorum hamilelikten öncesinden beri yaklaşık 1 yıldır falan sadece 1 kere gövdesini aldım sonrasında hep başlık değiştirdim değişebilir başlık olması iyi bence çok memnunum tahriş yok sertlik yok yumuşacık güzel bisey 😊😊
2802amine Venüs hakikaten güzel zaten hormonlardan ötürü hemen cikiyo ağda yapsakta jilet daha mantıklı bende epilasyona gittim ama boşa gitmişim o kadar para verdik boş yere yine aynı yine aynı jilet daha iyi yapiyo en azından hamilelikte kolaylık sagliyo
HuriyeTrkolu Mervenurerva ben ağdayı kendim yapıyordum ama şuan göbekten çok zor oluyor,şahsen genital bölgemi de başkasına yaptırmak istemiyorum o yüzden el yordamıyla devam😄
Seyma18 Birsenvergili ben daha kullanmadım ama Trendyol da indirim var 5bicakli sipariş ettim 26 TL falandı. Normalde çok pahalı 😊 Umarım fayda görürüm
Beyzan738 pamuksekerinannesi Birsenvergili jiletle özel bölgeyi alırken direk aliyomusun yoksa duj jeli krem vs suruyomusun bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı 9 haftalık hamileyim alırken bişey sürmek istemiyorum artik Direk aliyomusun yani jiletle