Mg-7 kızıma hamileyken yaşadım canım. Kan akışında falan sorun yoktu ama doktorum bana vitamin takviyeleri kullandırmamıştı ve ben sigara kullanıyordum, gerilik başladığında sık takip yapıldı. Doktor 2 hafta dediyse ben haftalık gittim. Sigara içip içmediğimi sordu günde 4-5 adet içiyorum dedim neden söylemedin dedi. Hiç aklıma gelmedi söylememek ona göre mi takviye verecekti bilmiyorum. Velhasıl 34.haftads ciğer geliştirici yapıldı. 36 haftada suyu azalmaya başladı 2 hafta gerilik vardı. 37 haftada 3 hafta gerilik gelişim tamamen durmuştu 37+2 de 34 le uyumlu 47 cm 2220 gr doğdu kızım acil sezaryen doğum yaptım. Maşallahı var şimdi 2 yaşında hiçbir sorun yaşamadım küvözde de kalmadı. İçini ferah tut, eğer takviye kullanmıyorsan mutlaka başla. Kan ilacı, d vitamini damlası, magnezyum ve regenesis max kullanıyorum şu anda, oğluma hamileyim haftasıyla uyumlu gidiyor. 23+4 olduk.