Ecem95 Kızlar selam Çarşamba günü 2374 olan beta Cuma tekrar kan verdim bugün sonucu aldım 3735 iyi mi kötü mü yükseliş bilmediğim için panik atak olmuş gibi kalbim küt küt atıyo korkudan az diye sizce iyi mi?
Nezooo Ecem95 Bende bugün gittm 2 gün önce 1700 idi şimdi 2255 doktor artış az olmuş dedi ama keseyi gördük sizde gördünüz mü ?? 2 güne tekrar çağırdı
[silindi] Valla canım bende bilemedim yüzde 55 falan artış var iyi gibi sanki stres yapma doktora git bi kese gözükür artık doktordan bilgi al bence
Ecem95 Nezooo ben henüz hiç ultrasona girmedim cumartesi giricem insallah önce kan testleri istedi bir sürü benden
Nezooo Ecem95 merhaba son durum nedir ? Bana sağlıksız gebelik dendi sanırım sonlandıracağız . Betam 3. Kez istenilen şekilde artmadı . Sizi de merak ettim inşallah bir sorun yoktur