Smyrgnk bende 39+3üm dr heran olabilir dedi ne gelen var ne giden yalancı sancım gene yok ilk doğum normal olduğu için bunuda normal bekliyoz ama karnım aşşa bile düşmedi bebeğin pozisyonu baş aşşa ama kanaldamı değilmi bilmem çarşamba randevum var dr o zmaan der ne derse sıkıldım doğsun artık