Ezgiakisik Kızlar dün 24+2 de evde suyum geldi biraz geceyi hastanede geçirdim halen su gelmeye devam ediyor dua edin daha çok küçük 733 gr 😢 böyle olup düzelen varmı kaçıncı hafataya kadar dayandı bebişler
YagizAsyaMom Ezgiakisik bir arkadaşımız var oda 24. Haftasında erken doğum yaptı. Seni en iyi o anlar o bilir bu durumu Allah yardımcın olsun 🤲 @Deletedmom15257
Busrasahin7714 Ezgiakisik 29. Haftada suyum geldi iki gun boyunca sonra kesildi. Suan 33 haftaligiz. Simdilik gelmeye niyeti yok daha
Deryadeniz63 Ezgiakisik allahim zamainda kucagina aldirmayi nasip eder insallah canm dualarimiz seninle 🙏🏻 Bide egerki allah korusun dogum yaparsan bebisin yasama ihtimali var demi
Ezgiakisik Hafizeipek birçok sebebi olabilir yorgunluk, bebeğin hareketi , enfeksiyon, stress... bakalım tek amaç içerde tutmak şimdilik suyu yettiği yere kadar
Ezgiakisik Deryadeniz63 doktor var diyor ama tutabildiğimiz kadar içerde tutmaya çalışacağız hanımefendiyi bakalım sürekli takipteyiz
pamuk_anne Ezgiakisik ama çok geçmiş olsun inşallah hayırlısıyla her şey yolunda gider. Ben de aynı gündeyim sizinle inşallah beraberce vaktinde doğururuz 😕
Deletedmom15257 Ezgiakisik canim.benim üzülme strese girme insallah iyi olcak.insallah bende 24 te suyum.geldi 25+3 kadar hastanede yattım sonra dogdu 81 gun pldu bugün ve bu hafta taburcu olabiliriz 28 cm 710 gr dogdu
Ezgiakisik Deletedmom15257 İnşallah gelmez bizimki bakalım ciğer geliştiricileri olduk takipteyiz bekliyoruz😢
Rstasar Ezgiakisik Allahim korusun bebegini insallah uzun omurlu ve saglikli olur cok dua et elini karnina koy surekli ayet el kursi nas felak oku
Gamzelimseyma Ezgiakisik tanıdığımında bebegı 700 g oldu ve şuan çok sağlıklı maşallah. Hep dua et erken olsa bile rabbim ömür verecekse her şekilde yaşar. Her şey rabbimden dua edelim bizde...
Rabia54 Ezgiakisik Allah'ım yardım.etsin insallh vakti zamanında gelir benim şu değilde 26 haftada düzenli sancılar başladı hala var ama Allah'a şükür 31 olucaz bir gün sonra birde ciğer geliştci vuruldunuzmu vurulmadiyssn mutlaka vurdur dogsada yaşaama ihtimalini daha fazla yapıyor ben 2 doz oldum insallh durdururlar canım 💞🙏🙏
Ezgiakisik Rabia54 vurulduk bizde 2 doz her ihtimale karşı bekliyoruz takipteyiz şuan bakalım su kesilirse eve gideceğiz inşallah
Asminsmom Ezgiakisik canım selam benim 19.haftamda suyum gelmisti 2.5 cma kadar düşmüştü suyum şuan 13 cm bol dinlenme ve bol suyla 26.haftayi gördük bununla ilgili de bir post acmistim su azligini nasil yendik diye inşallah sendeki kaçak da durur ve suyun artmaya başlar