Masumanneinci 36+2 yim. Dün doktora gittim. Bebek doğum kanalına girmiş dedi. Ama hiç açılmam yok. Bir iki haftaya doğar dedi. Doğum yapan arkadaşlar bebeğiniz doğum kanalına girdikten ne kadar sonra dogurdunuz?
Cananyildiz Masumanneinci ay benimde öyle ya cok ağrım oluyor bugun gittim başını kanala yerlestirmis dedi
KubraKaranKaya Ben 37 haftayım kanalda. Ayağa kalkınca çıkacak gibi baskı var. Haftaya cumaya gün aldım sabreder inşallah