Meleklerim00 Minikyavrucugum ilk zamanlar bende çok yaşadım yatamiyosun nefesin daraliyodu ama şükür ilerledikçe geciyo
zeynepikra_61 Minikyavrucugum aynı o haftalar da yaşamıştım hatta post açmıştım burada ölüyorum sanıyordum kalbim de çarpıyordu şimdi geçti ☺️🤷🏻♀️
Minikyavrucugum QUEEN088 bnde ilk hamileliğimde hiç yaşamdım ama bunda yaşıyorum kötü bi durum acaba başka bisey mi var diye korktum teşekkürler cevabınız İçin