Nskyhn Kızlar benim şimdi pijamalarim hazır ama hep alt üst takım. Oldu ki sezaryana dönüş yaptık.. sizce bunlardan birine gerek olur mu ?? Rahat eder miyim?? Yoksa gereksiz masraf mi olur?
Sevgiiss Nskyhn bende alt üst takım aldım. 1 tane elbise şeklinde aldım beyaz fotoğraf çekimi için sadece
Bortubocek Nskyhn hem normal hemde sezeryanda gecelige ihtiyac oluyor..sezeryan sonrasi alttan bez baglamak ve pihti attirmak icinn ebeler geliyor müdahaleye..normal dogumda da dikis kontrolu vs
Dilekmm91 Canım çok rahat edersin bende o pembeli olanı aldım iki gün önce suwen de gecelik kesinlikle koy çantana
Nskyhn Dilekmm91 eline geldi miii Hangi beden aldın? Doğum ne zaman üstüne bir şey giymek gerekir usuruz demi 😂
Dilekmm91 Nskyhn Beden L aldım çantama hırka koydum ben sezeryan olacam sezeryan sonrası sırt ağrıları yaşamamak için bir iki gün sırtınızı ayaklarınızı sıcak tutun yoksa sonra sıkıntı gerçekten doğum 12 Eylül 😅
M_A Ben bır pijama takımı aldım bırde beyaz gecelık hangı doğum şekli olur dıye hem gecelık hem pıjama aldım
Nskyhn Dilekmm91 ayyy az kalmış hadi hayırlısı ile kucağına al inşallah. 🤲 Benimde 8 Ekim diyor ama bence Eylül de gelecek diyor. Doğum şekli daha belli değil o yüzden benim kesin üstüme bir şey almam gerekecek 😂😂
Muhammedinannesi2424 Normal dogumda gecelik kurtarici ben iki doğumumda sancı cekerken bile dogumdan sonra da hep gecelikle durdum. Pijamayla m ugrasamazsiniz ki devamli alttan muayene falan oluyo zaten. Pijama takımlarımi bile kullanmadan eve getirmiştim
Nskyhn Muhammedinannesi2424 öyle mi tamam herkes benzer şeyler diyor bir tane atacağım çantaya çok teşekkür ederim 🤗