ayse07ali 2li test yaş ileriyse yapılması gerekiyor, 35 yaş üzeriyseniz, ailede genetik hastalık varsa,akraba evliliği varsa bebeğin ensesi kalınsa şeker vs kronik hastalıklarınız varsa hem sizde hem ailede yaptırmanızı tavsiye ederim. Bende hiç biri olmamasına rağmen içimin rahat etmesi için yaptırdım zaten sonucunda doktorum 3lü teste gerek olmadığını söyledi ama tamamen sizin kararınız