Ağriniz çok oldu mu beta hcg en son 6.3 tü bir daha baktirmadim adet günümden 4 gün önce adet oldum ama doktor bi kaç gün gecikebilir ve ağrılı olabilir demişti 4 gün erken olması normalmi ?
Birde ağriniz ne durumdaydi ben idrar yaparken çok ağri çekiyorum yanlarım da ağriyor resmen adet bitince geçermi bu ağrılar