Yenianne66 Merhaba arkadaşlar iki hafta falan oldu kimyasal gebelik geçirdim ama akıntım çok aşırı geliyor bildiğin hissediyorum koku falan da çok oluyor nedenini bilen var mı internete yazdım bişey çıkmıyor 🥺
Ozge1234_ Yenianne66 soğan kaynatıp içseydinşz bnde kimyasal geçirmiştim doktorum soğan suyu önerdi ve 10 gün sonra gittiğimde rahmim toparlanmıştı
Ozge1234_ Yenianne66 hayır soğanın kabuğuyla birlikte kaynatın İbrahim sarqçoğlu nun soğan kürü tarifi İnternette var