dogamoms 26+2 haftalığım ben . Rahim ağzını doktorlar her muayenede ölçüyor sana bu konuda birşey dememiş se iyi olduğu anlamına gelir benim zaman zaman kısalıyır takipteyim ama dediğin gibi bir kasılma yapmıyor vajinada batma hissi daha çok akıntıda çoğalma gibi şeyler sizin dediğiniz bebeğin hareketleri arada yapıyorlar öyle doktoruma sorduğumda nasıl rahat ediyorsa öyle hareket ediyor demişti sıkıntın yoksa düşünmene değmez