Yenianne oyyy oyyy bu doktorları anlamıyorum madem buyuk diyon acıklamasınıda yap kadına. Cnm genellikle normal doğum olacaklarda Bebeğin Kafası buyuk Oldumu biraz zor oluyo doğum oyuzden doktorun oyle bi uyarıda bulunmuştur . Benim ablamın 3 çocugu var ikisi normal 1 i sezaryen hepsinde Kafası buyuk dendi ve bişeyde olmadı takma kafana doktorlar baZrn böyle boş bulunup Telaş ettirebiliyor